Indien here I come!!!

Nu är det bara timmar kvar tills jag ska sätta mig på planet mot Indien:D Ska bli så jäkla skönt att ligga på stranden och käka färsk frukt. Så jag komer inte kunna skriva något på de närmaste två veckorna:( men jag tror ni klarar er;) Men när jag kommer tilbaka ska jag lägga upp massa bilder så att ni kan bli riktigt avundsjuka:P Har kollat hur vädret är där och det är 30 grader så jag kommer förhoppningsvis bli jätte brun:)
Min vackra necessär<3
Nu måste jag åka till pappa för att packa min rosa väska<3 och fylla min ipod med ny musik.

Ciao<333

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhh Cecilia! Jag kommer sakna dig jättemycket! Men vi ses om 2 veckor! Inte så jättelänge! HOST

Kramar<3

2009-01-01 @ 00:14:49
Postat av: stefanweei.blogg.se

Var med och tyck till om leopardmönster! :P

2009-01-01 @ 00:21:04
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0