Tömt kameran<3

Nu har jag äntligen fört över alla bilder från både min kamera och mobil så nu är datorn full av  bilder;)
Idag har jag varit på HÖÖKS i kungenskurva där jag köpte ett par jätte snygga ridstövlar<3 Det är ett par lärderstövlar med snörning fram, fösökte även hitta ett par helskodda vitaridbyxor men hittade inga:( så jag får leta vidare imorron om jag orkar;) Annars har jag inte gjort mycket förutom att vara på IKEA, men det ända vi gjorde där var att äta middag:P (vi orkade inte laga något och när vi ändå var i närheten passade vi på:)

Här kommer lite bilder från julen<33
Visst é man snygg:P

Lilla syrran

Ansiktsmask med banan ochh havre:S

Julkorgen från 10.00 gruppen<3

Mallandags rean än så länge (inte mobilen)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fy faan vad äckligt, banan! usch, ska starta en hata banan klubb. nån som e med?:S :D kram

2008-12-30 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0