Fan va skönt;)

Jag orkade faktist hålla vad ja sa tidigare eller till viss del i varje fall;) Jag sprang inte dit eftrsom jag inte ville dansa i genom blöta byxor men efter en timmes dans pass sprang jag hem utan några pauser, och jag höll ett högt jämt tempo hela vägen trots alla låmga sega backar. Vilket jag tycker é ganska bra med tanke på att jag verken har sprungit eller dansat på typ 2 månader:S
Det känns så jäkla skönt nu när det é gjort. Men det skönaste med det hela är duschen efteråt, man känner sig liksom extra fräsch efter den:D Jag har även gjort en hårinpackning så att mitt hår ska ha lyster trots blekningen och jag tycker det funkar riktigt bra. Jag använder Loreal absolut repair från serien expert. 
Aja nu ska jag lägga mig i min säng och läsa Linas kvällsbok som jag precis har börjat med men den é bra än så länge.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0