Nya tävlingsbyxor<3

Direkt efter skolan åkte jag till The horse i sicka och köpte mig ett par nya tävlingsbyxor<3, jag behövde verkligen ett par helskodda eftrsom jag får så ont a mina knäskodda:S I mellandagarna köpte jag även ett par skit snygga läder sövlar, så jag kommer att var as snygg på tävlingarna. Jag kommer att få inviga byxorna redan på lördag då jag ska tävla i Pay and jump, ska bli jätte roligt men det kommer nog att dra ut på tiden då det är 39 starter!!! Stövlarna har jag redan invigt och herre gud vilkaskavsår jag har, lädret é stenhårt så jag måste gå in dem:S Ngon som vill göra det åt mig:P


Idag är det dans som gäller och jag har tänkt att springa dit och hem eftersom jag är så jäkla otränad för tillfället, men jag kan inte säga att vädret lockar särskilt. 

 
Mountain horse,  598 kr

CRW, 1889 kr (Bilden är från www.hooks.se)

Ciao
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0