Tillbaka<3

Nu har jag varit hemma i Sverige sen i torsdags men jag ar inte kunnat skriva något då mitt internet har strejkat:S men nu é jag hemma hos mamma och här funkar det bara bra:D Jag hade det jätte bra i Indien, solade och badade dagarna i ända. Men jag skulle inte vilja bo i Indien, fattedommen är stor och man möter på tiggare hela tiden. Man känner sig så kall hjärtad när det står ett littet barn och klappar sig på magen elle när en person utan ben ber om pengar, men om man ger en så är alla över än:( Men till något litte roligare, jag kom dela1:a på våran fiske tävling, trots att jag redan innan hade sagt att jag inte ville ha någon fisk.

Sen jag kom hem i torsdags har jag hunnit blondin igen vilket tog 5 1/2 timme!!! Jag gjorde det på Style by Charbel som hänger ihop med cozy corner här ute i Saltis. Frisören va jätte bra och hur trevlig som helst, så nu kommer jag aldrig använda än annan frisör<3

Liten ödla som städarnagjorde på första hotellet

Poolen på andra hotellet

Stranden i södra Goa

Johanna på stranden

Våran fiskebåt

En annan fiskebåt



En av mina fiskar;)

Johanna

Lunch köket;)

Cioa
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0