Ska ut

Sitter här och slänger i mig lite nudlar så att jag ska orka springa/dansa ikväll;) Har just fått mailet om vilka som kommer att vara med på sommar lägret och fönster rummet är mitt, fannys och lovehs!!! Och jag sa det först amanda och desutom sov jag och loveh i det andra rummet sist så det är våran tur!!
Det är vi som ska vara me i sommar:DD
Josefine Ekeflod

Nathalie Skoog

Amanda Åsgård

Julia Macropoulos

Fanny Everheim

Louisa Persson
Amanda Terring
Cecilia Schyllert
Freja Frykman

Hon måste ha glömt Milla men jag har ringt henne så hon ska prata med Agneta;)

Har nu fått reda på hur nationella i svenska gick och jag fick MVG, så jkla skönt asså:D
Menmen nu måste jag byta om så att jag inte kommer försent, kommer att få håll nu:S

Ciao

Kommentarer
Postat av: Loveh

eller hur:O vi ska ha fönster rummet:D vi får komma tidigt:P

2009-03-22 @ 16:44:56
URL: http://dummii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0