Tävlingsdags:)

Idag e det dressyrtävling som gäller, ska bli riktigt roligt och skönt att få en revansh från gårdagens fiasko:S För er som inte vet hade vi en liten dressyr tävling i stalljobbar gruppen igår och min ritt var väll inte direkt en vacker syn så idag ska det ta mig fan gå,) Jag ska tävla hummel tillsammans med Fanny:) Sorry fanny men om man delar häst med någon är det viktigaste att man kommer bättre n den, men du är hårt motstånd så vi får väll se;) Amanda ska ha Fabian och jag tror nog att det blir topp tre på dig med tanke på hur fin Fabian har varit på sistånde. Jag ska ta med min systemkamera idag och fota lite;) aja nu ska jag och mamma äta mysig lördags frukost<3

Ciao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0